Monday 3 June 2013

Cerita Hati....

Assalamualaikum.....
Hehehe...sebenarnya tiada apa pun yang menarik, cuma ingin menghiburkan hati yang kadang kala berubah musim yang tak menentu cuacanya....
Walaupun musim berubah....apa yang penting hati tetap kena jaga sebaik yang mungkin....
Maafkan aku HATI.....TUHAN, berikan aku dan dia kekuatan....

(^_^)V

Layan dan tenangkan hatimu.....

AKIM - MENUNGGU



Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cintaku
 

Menantimu hingga kau kembali
Kan mencoba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu denganmu
Menemani mu hingga akhir waktu
 

Kenangan indah ketika kita bersama
Membuatku terbayangkan kamu
Aku tahu cintaku tersemat di hatiku
Aku yakin hanya kau untukku

Menantimu hingga kau kembali
Kan mencoba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu denganmu
Menemani mu hingga akhir waktu
 

Aku kan menunggu
Hingga kita kan bersama
Kau akan selalu ku cinta
 

Oh...oh...oh...

 Menantimu hingga kau kembali
Kan mencoba menjaga hatimu Oh..Oh..
Setia dan hidupku selalu denganmu
Menemani mu hingga akhir waktu oh...
 

Menunggu.... (T_T)







No comments:

Post a Comment